• <a href=''><div class='caption-top caption-top-47'><p>PROFESJONALIZM</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-47'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-66'><p>JAKOŚĆ I NIEZAWODNOŚĆ</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-66'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-67'><p>PERFEKCJA</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-67'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-76'><p>NOWOCZESNA TECHNOLOGIA</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-76'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-86'><p>DOKŁADNOŚĆ</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-86'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-87'><p>TERMINOWOŚĆ</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-87'></div></a>
  • <a href=''><div class='caption-top caption-top-88'><p>NAJWYŻSZE STANDARDY</p></div></a><a href=''><div class='caption-bottom caption-bottom-88'></div></a>

DANIEL TARCZYŃSKI – SZCZECIN BIZNES

Wiceprezes Grupy Fliegel Textilservice, Daniel Tarczyński, jakiś czas temu udzielił krótkiego wywiadu dla portalu szczecinbiznes.pl. Dziś zachęcamy do lektury tego artykułu i publikujemy wybrany z niego fragment.

"Naszym głównym i docelowym rynkiem pozostaje segment luksusowych hoteli w Berlinie. Mamy 70-proc. udział w tym rynku. Klienci zaufali nam, doceniając wysoką jakość świadczonej usługi. Wybór Berlina ćwierć wieku temu jako rynku docelowego był strzałem w dziesiątkę. Stolica Niemiec ma do zaoferowania ok. 140 tys. miejsc noclegowych. A w 2016 r. metropolię odwiedziło 12,7 mln gości, co przełożyło się na ponad 31 mln noclegów. Jeśli dodać do tego, że miasto ma do zaoferowania dziennie ok. 1,5 tys. mniejszych lub większych imprez lub wydarzeń, to staje się jasne, jak atrakcyjne i perspektywiczne jest to miejsce."

 

Cały tekst – LINK